آبپاش هانتر

آبپاش هانتر


سمپاش هانتر در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است و به دلایل مختلفی از جمله در بسیاری از زمینه های کشاورزی استفاده می شود. البته استفاده از این ابزار به زمین های کشاورزی محدود نمی شود. اما از این دستگاه چند منظوره برای آبیاری باغ ها، چمن ها و سبزه ها نیز استفاده می شود. با پیشرفت تکنولوژی روز به روز این دستگاه ها به روز شده و امروزه یک آبپاش شکاری مخفی که قابلیت تنظیم دارد ساخته و روانه بازار شده است.

از دیگر کاربردهای این دستگاه می توان به نقش آنها در صرفه جویی در مصرف آب اشاره کرد. زیرا در کشور ما بیشترین مصرف آب در کشاورزی صورت می گیرد و با استفاده از این دستگاه ها می توان از این امر جلوگیری کرد. اگر زمین های کشاورزی را مانند گذشته آبیاری کنیم قطعا با مشکل کم آبی مواجه خواهیم شد. بنابراین وجود این ابزار ضروری است. برای بررسی دقیق این دستگاه و نحوه عملکرد آن با ادامه مقاله همراه باشید.

نمایشگر اسپرینکلر شکارچی

آبپاش مانند باران عمل می کند. به بیان ساده، یک آبپاش از یک سیستم پمپ برای انتقال آب به شکل قطرات کوچک آب استفاده می کند. بسیاری از کشاورزان از این وسیله در بیرون و حتی زیر نور خورشید استفاده می کنند. شاید از خود بپرسید که سمپاش هانتر چگونه کار می کند؟ موتور الکتریکی این سیستم به یک پمپ کاهنده آب متصل است.

پس از اینکه سیستم آب را فشرده کرد، آن را از طریق شیلنگ به نازل منتقل می کند و سپس فرآیند آبیاری آغاز می شود. این ذرات کوچک به اندازه تقریبی 5 تا 10 میکرون باعث سیل عمومی منطقه مورد نظر می شوند. بنابراین تامین آب با برابری زیادی انجام می شود. لازم به ذکر است که هنگام استفاده از سیستم های آبیاری باید برنامه ریزی دقیقی را دنبال کرد تا میزان نفوذ آب بیشتر و درصد دبی کمتر باشد.
https://biahamedantrip.ir/%d8%a2%d8%a8%d9%be%d8%a7%d8%b4-%d9%87%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b1.trip5614
اهمیت آبیاری

آبیاری برای گیاهان مختلف بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل از آبپاش هانتر در بسیاری از مزارع و باغات استفاده می شود و وجود آن حائز اهمیت است. برای این کار باید نوع زمین کشاورزی، نوع تولید و اندازه یا کمیت را در نظر گرفت. اگر کشاورز بخواهد باغ را به طور کامل آبیاری کند باید از سمپاش هایی استفاده کند که جت های قوی دارند و برای از بین بردن ساقه و برگ گیاهان طراحی شده اند.

نمونه دیگر آبپاش هانتر است که برای آبیاری ریشه گیاه طراحی شده و خاک را خشک می کند که دسترسی بهینه به آب و مواد مغذی را برای گیاه فراهم می کند.

انواع اسپرینکلر کشاورزی هانتر

توربین های بادی با توجه به عملکردشان به انواع مختلفی تقسیم می شوند. برخی در خانه ها، برخی دیگر در باغ ها و پارک ها و برخی دیگر در مزارع بزرگ کشاورزی استفاده می شوند. انواع اسپری های مخفی هانتر برای فضای سبز عبارتند از:

فوت کردن، دمیدن

کتابچه راهنمای

جریان

آبیاری قطره ای

مزایای سمپاش شکارچی رادارگریز

امروزه با پیشرفت علم و فناوری از این دستگاه برای مصارف آبیاری بدون هدر رفتن آب استفاده می شود. آبپاش ها با توجه به مزایایی که دارند در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرند و از مهمترین مزایای آن می توان به بهره وری آب و مصرف انرژی اشاره کرد. برخی از آبپاش های قوی تر را می توان در مناطق وسیعی در بسیاری از نقاط ایران مشاهده کرد. با داشتن پمپ قوی تر. این دستگاه قطرات آب بیشتری تولید می کند که می توانند به سرعت در محیط پراکنده شوند.

برخی از مزایای اصلی این نوع سمپاش به شرح زیر است:

کنترل آفات

از بین رفتن بقایای محصول

مقرون به صرفه

مناسب برای خاک شنی

بهبود مصرف آب

کیفیت بالا

مناسب برای انواع خاک

کاملاً یکنواخت آب اسپری کنید

آبپاش را پشت اسپری آب پنهان می کند که دستگاه را از هر گونه آسیب ایمن می کند

قابلیت تغییر شعاع و زاویه اسپری

آب پاش

آبپاش نوعی دستگاه کنترل آبیاری اراضی کشاورزی است که در اکثر فصول سال به خصوص تابستان در محیط بسیار گرم استفاده می شود و با ایجاد رطوبت و رفع تنش در بهبود کیفیت محیط کار می کند. از گرما. این دستگاه در بسیاری از مکان ها مانند مزارع، باغ ها، سالن های پرورش قارچ، گلخانه ها و در نهایت مصارف خانگی کاربرد دارد.

با استفاده از این وسیله کاربردی بدون نیاز به تعداد زیاد کارگر به تمامی نقاط آب دسترسی خواهید داشت. بازرگانی پمپ ایران سیستم های آبیاری تحت فشار و سیستم های آبیاری هوشمند را ارائه می دهد. علاوه بر این، استفاده از آبپاش ها می تواند از آسیب به برخی گیاهان حساس جلوگیری کند. بنابراین با توجه به این مزایا و قیمت مناسب آنها نباید از استفاده از آنها غافل شوید. در این مطلب سعی کرده ایم این وسیله کاربردی و انواع آبپاش شکارچی را معرفی کنیم تا هر زمان که نیاز داشتید بتوانید از این وسیله کاربردی استفاده کنید.




|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : وبمستران
تاریخ : سه شنبه 17 بهمن 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: